VARFÖR - Gör som jag vill......

Igår innan jag skulle gå och nanna kudden så gjorde jag en lista på vad som skulle göras på jobbet idag. Det är ganska effektivt för då får man ofta gjort det som ska göras. Men fan inte om det ska göra som det gjore idag: bara krångla!!!! GRRRR :P
Det var ju faktureringsdag idag men det bara strulade och jag fick starta om allt ihopa. Det tar sin lilla tid att göra denna körning och inte blev det rätt andra gången heller. Så jag måste göra om det imorgon igen. :( Detta innebar att jag har merän halva min lista kvar och den utökas varje dag.
Vi har kommit in i boksluts tiderna nu och då har vi alltid mycket att stå i. Sen kommer vår nya arbetskompis imorgon. Så han får haka på och kolla lite dessa första dagarna innan han kastar sig in i arbetet.

Bokslutstider är bråda dagar med tidspress.
1 Pagmyrskan:

skriven

Ny ny kollega eller ny efter att någon har slutat?

Kram

Kommentera här: