JAG????

Jag kan var arg som ett bi, skälla som en rottweiler, hugga som en orm, skratta som en lycklig människa, gråta som ett ösregn, prata så man får sår i öronen, hålla många bollar i luften m.m. Det jag vill få fram är att jag är en normal människa med känslor med. Inget speciellt med mig och ser mig som ganska vanlig trots allt.
Kan ha goda förutsättningar att förändra mitt liv och sätt att agera samt se saker. Men kan lika lätt falla tillbaka i gamla vanor och hjulspår. Men bara på det igen så någon gång i framtiden når jag dit jag vill.
Tror att bara man är överens om olika saker och sätter upp linjer samt hjälps åt så blir livet lättare. Det gör ju att man orkar sprida lite glädje till andra.




Solen för mig är jätte viktig jag mår mycket bättre när solen är framme och blir fram för allt mycket gladare. Så det är bara temperaturen som var lite fel idag men jag njöt av solen.



Jag försöker att dela med mig av mina parkeringsbiljetter. Låter helknäpp: vaddå dela med sig av sin parkeringsbiljett man kan ju inte stå två bilar på en biljett!!!
Jo, se det kan man visst. Vi brukar alltid överskatta tiden som vi ska stå parkerade på ett ställe. Betalar i regel alltid för mer tid än vi hinner förbruka. Så när jag kommer tillbaka till bilen och jag vet att där är mer än en timme kvar, börjar jag leta efter nästa som ska betala sin biljett. Frågar om de ska stå länge eller det går bra med min biljett som har en timme kvar? I regel så brukar folk inte vara sena att nappa på mitt erbjudande. För då blir ju människor glada och man kan ha samma biljett till två bilar! Så dela med er av era parkeringsbiljetter som har tid kvar att utnyttja.
Delad glädje är dubbel glädje! :D

Kommentera här: