VARFÖR finns ......

När jag körde till jobbet imorse så blev min lilla bil och jag omkörda av vad man kan förmoda är IDIOTER!!!!! För om det finns en bilkö som är på ca 10 bilar framför en som håller hastigheten så bör man ta det lugnt. Nej inte vissa för dom tror att vägen är deras och att dom är ensamma. Det var skönt att morgonen visade sig från sin bästa sida och man kunde se solen börja stiga. Detta bara spädde på min otroligt goda charm denna morgon!!! :P Då jag vaknade kl 03.00 och kunde inte somna om igen. Gick upp en sväng för bryta säng snurrandet men icke. Det var helt kört att försöka somna om och tur att det är fredag idag.
Det var bara att anta dagen utmaningar och lösa dem en efter en.


Så härligt lyste solen in genom mitt fönster på mig och gav mig energi.


Tog en runda i lilla Höör på lunchen och kollade in vårt fina torg. Detta är den större halvan av det och kolla är det inte fint. Ska bli mysigt att se det när träden runt omkring blir gröna.


Sen har vi den lilla halvan med lekplatsen som var fullt av barn som lekte.

Det har blivit en mer öppen plats och det bådar gott inför en härlig sommar.


Trevlig helg mina bloggläsare.

Kommentera här: