Längesen...

Detta med att skriva blogg är ibland en bortglömd sak för mig. Inte för att det är tråkigt utan tvärtom mycket roligt att skriva men min tid känns som den inte ibland riktigt räcker till. Tycker det är roligt att skriva fast jag inte är super bra på det men något nöje ska jag ha :)
 
Skriver gärna om mitt handarbete och håller på med ett nytt mönster men har inte lyckats lösa det än. Hade en ide men den blev inte bra så nu får jag prova ett annat sätt. Basmönstret är som nedan nu ska man bara trolla till sidorna men skam den som ger sig :)
 
 
Sen längtar jag så till vi ska på semester och det är bara 13 arbetsdagar kvar. Just nu börja de flesta komma tillbaka och det kör igång med möten m.m. roligt när tiden går fort men det känns så skönt för jag har hunnit gå igenom vad jag hade satt mig för i sommar.
 
Inför att vi skulle på lite knytkalas till vänner så gjore jag en flock vitlöksbomber och alla gick åt. De är livsfarliga att börja äta, man blir hooked direkt. I helgen hos våra vänner som gifte sig i Jerusalem. där vi hade en mycket hård tävlan om den bästa hummusen.
 
Där var mycket jämn tävlan av alla. Jag och Catharina tog hem första priset tillsammans. Gissa om vi hörde skål många gånger denna kväll!!!
Kan inte säga att vi led brist på mat precis och så mycket god mat vi hade.
 
 
 

Kommentera här: