Långt om länge. ..

Har äntligen blivit färdig att skapa en LinkedIn profil. Alla pratar om det och man får inbjudningar av kompisarna. Vem vet det kanske kan ge resultat. Men det är ju inte bara att knappa in lite utan man får verkligen gå igenom vad man har gjort och vilka utbildningar man har. Så jag kommer att fortsätta fylla på min linkedin i helgen så att den blir komplett.

Min önskan är att i första hand se om jag kan få ett jobb i Spanien. Eftersom vi har vår lägenhet där och därmed är boendet ordnat om det blir i närheten av Alicante men önskar att prova jobba för ett svenskt företag utomlands så det är bara att visa vad mina starka sidor är och skam den som ger sig. Man måste vara om sig och kring sig annars händer inget. Är ju en mycket kompetent kvinna i sina bästa år och med en man som stöttar mig fullt ut.

Ikväll så har jag en After Work med min före detta kollega och gissa om vi pratar när vi träffas.... 😆 nästan som man träffar sin terapeut, nej med min kompis så behöver jag ingen terapeut! Hon är guld värd. Så tusen tack för en underbar prat stund om allt möjligt. Detta bokar vi en tid igen när min semester är slut :)

 

Kommentera här: