Så nu är det snart vår tur....

4,5 arbetsdagar kvarför oss att jobba sen blir det VIVA ESPAÑA here we come. Ska bli så underbart med vår ledighet i Spanien. Blir så klart lite måsten men denna gången är det inte så mycket av den varan.
Innan jag skulle serva med mat i Elins nya place så fixade jag till mitt nya halsband som jag säker kommer att använda så ofta det ges möjlighet.
Igår så hjälpte Magnus och Robin Elin att flytta in i sin egna lägenhet här i Höör. Så det stora karlarna flyttade möbler och Elin packade upp.
Jag hade med mig lite bubbel så att vi kunde inviga lägenheten.
Så hade jag med lite pizza till lunch för mat behövs om man ska kunna flytta en massa möbler m.m.
Efter en lång dag så börjar hon få lite stil på sin lägenhet  och en massa kartonger att slänga :)
Ska bli roligt att ha henne på nära håll aven om hon som vi andra har jobb att sköta mellan varven så kommer vi nog att umgås mer. Lycka till i ditt egna place Elin <3
 
 
 

Kommentera här: