OJ .... vad tiden går fort!

Tiden bara försvinner och man hinner knappt blinka. Men så roligt allt är. Vi ordnade med den sista bussfärden för KAFFEs räkning och den bar iväg till Tivoli i Köpenhamn.
Jag och Anita hade så trevligt denna kväll. God mat och dryck i bussen till Köpenhamn.
Hamnade på ett kafe som serverade super goda GT men de såg ut som flytande sallad :)
Men jag gillar gin med gurka så bara mitt i prick på denna GT.
Fann några isbjörnar inne på tivolit :)
Så hittade vi en bar som serverade goda drinkar så vi drack flera stycken. Nu är det bartendern som tagit bilden och att fotogarafera var inte hans starka sida kan man klart säga!
De serverade en drink som heter Dark and stormy. Kanongod så jag for in på bolaget och köpte ingefärs öl, så att jag kan blanda den.
Sen var jag bjuden på en föreläsning med Claes Schmidt/Sara Lund. Denna dag var han Sara och föreläste om normkristiskt tänkade. Den gav en mycket och tänka på.
Så igår kväll hade vi en gemensamhets dag med jobbet och då var vi i Malmö. Chefen hade bokat tid på Boulebar med spel och mat. Här ser ni den vinnade klotet och det var mitt lag som vann, så klart :D
 

Kommentera här: