31 Arbetsdagar kvar ...

Just nu är det 31 arbetsdagar kvar till vår semester och jag längtar verkligen efter den. Detta året känns den som en hel evighet men troligen så kommer det att gå lika fort som vanligt och plötsligt är det dags att ha semester. :) Idag kom boardingpassen så nu längtar man verkligen.
 
Det känns inte så roligt att behöva börja bygga upp en blogg igen efter att den andra bara så helt plötsligt försvann. Alla mina minnen och bilder från våra semesterar som jag delat med mig av. Så alla mina fina handarbeten som jag lagt ut och att jag precis började lägga ut de mönster jag gjort. Det är minsann inte så lätt att skriva ner ett mönster så att alla ska förstå. Vi tänker ju så olika som människor men jag ska se om orken för detta finns i helgen igen. Mannen ska ut och fiska så jag har en dag för mig själva, så det blir till att njuta av detta. Inte för att mannen är så besvärlig men det är skönt att bara vara.
Så jag ska skapa om mina kategorier om Spanien, handarbete och den med mönsterna och så får jag se om det kanske kommer till något nytt.
 
Skypade med Mikiz och lille Isac igår. Så roligt det är när han fattar att det är mormor på skärmen, Som hon kan tramsa sig och han skrattar jätte mycket åt den tokiga tanten :D Detta ger mig en sån glädje i mitt mormorshjärta <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: