Helgen är här...

Då var det äntligen dags att bara vara i helgen och koppla av. Nja det är inte riktigt sant men nästan :)
Vi är bjudna på "The hummus war" och i helgen ska jag test köra min hummus. Ska tilläggas att jag aldrig lagat det innan. Åt hummus för första gången i år när vi var i Jerusalem tillsammans med köttfärs och det föll mig mycket väl i smaken. Spänningen är nästan för mycket och undrar om man kan muta domaren!!! Fundering: vem är domaren? Kanske får vi vara med och rösta alla? Roligt ska det bli och chaufför har vi med ordnat!
 
Ska även lägga upp bilder på tunikan jag själv virkade och  gjort mönster till. Så att ni som är intresserade kan köpa det av mig. Själv håller jag på att göra ett par till av min bolero för jag tänkte ge bort dem till ett par vänner i Spanien. Hoppas att de tycker om dem?
 
Så är det bara 5 veckor kvar att jobba eller 25 arbetsdagar. Så innan man vet ordet av så är vi på väg till Spanien för att lata oss i fyra veckor. Njuta av sol och bad i många dagar.
 

Kommentera här: