1:a veckan

Nu har man kommit in i det vardagliga livet igen och man har arbetat 1 vecka. När man kom till jobbet så tog det inte lång stund innan skrivbordet var belamrat med massor av papper igen. Mina kollegor visade att de saknat mig :)
Så klart att man saknar underbara Spanien men inom sinom tid så kommer jag att få jobb där och kunna flytta dit.
Liten bildkavalkad från semestern :D
Stranden i El campello, Har allt jag behöver för att njuta av några timmar i solen :)
Gäller att hålla vätskebalans, detta är på vår favvo bar Green 19.
Ute och äter middag med nyfunna vänner.
En gata inne i Alicante.
Sådana här underbara träd växer mitt inne i Alicante.
Lite förlust blev det cirka 50 centimeter :)
Vi njöt av många underbara solnedgångar på vår balkong.
Utsikten från vår balkong.
Stranden i El campello.
Många goda måltider blev det, detta är mannens fish and chips. Hit kommer vi att gå fler gånger.
Infarten till Bonalba.
Vårt lilla krypin.
En kväll i El campello.
 
1 Fröken Rödlök:

skriven

Vad är det du skall jobba med nere i Spanien ? Velat göra det länge?

Svar: Har inte funnit på vad jag ska göra men skam den som ger sig :)
Vildkanin

Kommentera här: