Stockholm here I come..

Efter en lång dag och resa till storstaden så har jag efter lite bekymmer landade i ett lite men härligt rum .

Klockan 20.42 kom jag äntligen fram. Fram med min lilla egen utskrivna karta så att jag inte går vilse.

Hittar rätt och får checkat in. Upp till rummet och fram med nyckelkortet till dörren. Men inget händer och tillslut öppnar en dam som ser mycket förundrad ut. Då har man skrivit fel nummer på min kortlapp.  😲😲😲😲 
Ner igen till receptionen och vad de menar? Jag vet att Vision inte bokat in mig på delat rum. 😆
Nytt rumsnummer och upp igen till sjunde våningen. I hissen träffar jag ett par danska damer som inte förstår sig på hissen. Man måste lägga sitt nyckelord på den svarta plattan innan man kan trycka på rumskamrat. Damerna skrattar hjärtligt men förstår min förklaring på danska.

Flott hiss var det i alla.

Äntligen kan jag krypa ner och mysa med min virkning och bok.

Ska bara ställa in sängen rätt sen kommer jag att sova så gott man bara kan.

Badrummet är inte stort men lika flådigt. 

Detta är min duschkompis imorgonbitti. 😆 Kan ju bli tråkigt att duscha själv...


Ser framemot en spännande dag imorgon.

Kommentera här: